Duit Raya Awal Dengan Shaklee


Tahun ni tahun keempat Anis dapat duit raya awal dari Shaklee.

Tahun pertama Anis dapat tiga angka saja. Itu pun seronok sangat sebab dapat belanja duit tu untuk tampung keperluan raya. Suami beli baju raya dua pasang, Anis boleh beli sepersalinan lagi tanpa pengetahuan suami haha. Ye lah, duit sendiri. Suami pun tak kisah.

Bila bonus Shaklee dah semakin besar tahun berikutnya, bukan saja boleh tambah baju raya sendiri, anak-anak dan suami pun dapat juga. Dan yang paling best, boleh bagi baju dan duit raya pada mak. Satu kepuasan yang tak dapat diungkap.

Raya terakhir bersama mak kami tersayang.

Duit persediaan raya biasanya kita akan allocate untuk:

✔️ baju raya
✔️ kuih raya
✔️ duit raya

Sekarang pula trend baju raya sedondon. Dah macam acara wajib setiap tahun. Hari pertama biru, hari kedua grey. Geng suami biasanya tak kisah tapi kita geng isteri ni yang selalunya excited kan. Sebulan sebelum raya kalau boleh dah ada senarai panjang apa yang nak dibeli untuk raya.

Apa pula warna tema tahun 2023 ni?

Berapa duit raya Shaklee boleh bagi?

Bergantung pada sales group kita. Mula join dulu Anis dapat RM80 sahaja. Anis setia berkongsi manfaat tentang kesihatan dan juga kesan amalkan produk Shaklee sehingga sekarang. Tak dinafikan, bonus Shaklee bayar pada setiap agent sangat lumayan dan besar! Dulu Anis tengok je bonus orang besar, rasa mustahil nak dapat. Rupanya dengan Shaklee ni, semua orang layak dapat apa yang diimpikan. Tapi semestinya bukan semudah goyang kaki saja. Mesti datang dengan usaha dan pengorbanan.


Golongan mana yang berpeluang untuk dapat bonus Shaklee?
 ✔️ umur 18 tahun ke atas
✔️ Rakyat Malaysia
✔️ Lelaki dan perempuan
✔️ Bekerja
✔️ Surirumah
✔️ Pelajar

Semua golongan layak dapat duit raya awal dengan Shaklee. 

Anda tengah cari peluang untuk dapat duit raya awal 2023?

Jom whatsapp Anis. Kebetulan Anis tengah buka intake affiliate  raya ni. Ramai dah yang join. Cukup tempat, Anis akan close group.

Be the one! :)



Comments

Popular posts from this blog

Tips Puasa Untuk Pesakit Gastrik

Tips Kurus Sebelum Raya Dengan Set Kurus Shaklee

Pengalaman Ramadhan Dengan Set Puasa Shaklee